Her går det meste på skeiva:-)

Fridag og hadde store planar om alt eg skulle gjere..
Og kva har eg gjordt…Null og niks!!
Om mulig er her meir rotete enn før
Men når eg søv til 11.30 så kan eg vel ikkje forvente stort anna
Var så trøtt og fortumla at eg starta med ein luftetur
Den gjorde no om ikkje anna godt

Fann ut at eg fekk bake desse nøttekakene eg hadde tenkt
No balte eg litt med dei men var gode som de ser…
Har ikkje ete ein heil boks ,men vart litt for mange
Sidan eg trykte dei i meg etter ein durabeleg middag, så seier det seg sjølv at vekta går den vegen høna sparkar

No pakkar eg inn julegaver
Kjekk syssel, men likar best å bruke golvet
Helsikens slit å komme seg oppatt
Trur kanskje eg er i litt dårleg form😊
No har eg tatt meg ein pause
Kan jo ikkje slite meg ut😊

Litt småpakkar må ein jo og ha syns eg
No skal eg sjå litt skiskyting frå golvet.
Litt kos det og til arbeidet.
Får ta julevasket og pyntinga imorra.
Trur eg bør stille vekkerklokka

#ironi#humor

1 kommentar
    1. Uff…ja det er ikke bra å sove for mye heller..kjenner igjen den fra tidligere..nå klarer jeg ikke å ligge lenge på morgenene..må opp senest 0830..da føler jeg at jeg har sovet/ligget for lenge..Ha en god helg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg