Vaskemaskina sortera😎

Viktig å sortere klær etter rett vasketid og grader..
Ikkje blande formykje for det kan straffe seg

Eg er ein resar i teorien må vite.
Ull skal vaskast i Milo..sjølv berre 20 prosen i følge Kari traa..

Så ullklærne kom i maskina og med Milo sjølvsagt.
Her skulle alt vere etter boka.
Hadde til og med hatt dei uerstattelege vottane mine inni..
Til no har eg vaska dei med hand..

Her er dei no….
Hjelp lite med milo når vasken er på 60 og ikkje på 30..
Eg er kvitt eitpar gensarar og nokre sokkepar.
Ullundertøyet kom no frå det på eit vis…Ikkje lenger det store..
Det er antageleg på tide å skifte ut garderoben …
Iallefall etter maskina si meining..
Heretter kaller eg ho kun for toskehove…
Lei meg for vottane..
No har eg strekt dei med skyllemiddel og tredd dei innpå to lys…
Pokker til greier…
Trur eg skal sitte pinn i ro i sofaen resten av dagen…
Fredag den 3 er ikkje min dag

#humor #ironi

2 kommentarer
    1. Åååå så kjedelig! ja man setter jo på endel ulltøy samtidig også..også går alt i stykker..grrrr…skjønner din frustrasjon! Lite å gjøre med også..Lykke til med utvidelsen av vottene! ha en bedre kveld og en fin helg!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg