Helg:-)

God morgen det er helg 🙂

Sjølv har eg litt ilt i mitt svelg

Det går nok over skal de sjå

Litt forkjølelse vert det ende på

Kald og friskt i veret no

Friskt å gå ut for dei på fire og på to

Men ser at lyset kjem for kvar ein dag

Snart vår må vite og det gir velbehag

Kjenner at idag så går alt litt for kleint

Jammen bra at eg skal jobbe seint

For no på denne tid av dag

då føler eg ikkje for å gjere det minste slag

Sola prøver å skine til meg

Er nokre skyer som sperrar for veg

Ynskjer alle ei støvandes helg

blås i bassunar men skyt ikkje elg:-)

 

#dikt#humor

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg