Sofaslitar😎og giddalaus

Kor lang tid kan ein igrunnen bruke på å komme i gang om morningen?
No er klokka snart 12 og eg sit her endå…
Uff
Vert skremd over meg sjølv…
Har selvfølgeleg ete…
Det hadde eg no godt klart meg uten…
No vert no verken ryggen eller gamla så mykje bedre av å sitte her.
Ut går eg ikkje.Skikkeleg drittver😑

Naj…idag treng eg visst eit spark bak og få opp humøret…sånn drittlei…
Får fnatt berre av å tenkje på alt rotet eg klarer å samle rundt med..
Får å få det ryddig i hovudet må ein ha det ryddig rundt seg ..det har eg lese…
Antageleg er det full kaos i harddisken og..
Iallefall er det det i huset😚
Mangler både retningssans og ordensans..ikkje rart eg går meg vill i rotet😊

Kom plutseleg på at eg hadde ei årsmelding eg skulle skrive..
Det er no gjordt om ikkje anna..
Ikkje greit å vere eit surrete rotehovud..
Mykje kjekkare å lese enn å rydde..
Skjer ikkje noko under ,og eg må nok ta meg nokre runder med meg sjølv å rydde og evt kaste…
Men men…..går an å starte i det små..
Så no skal eg ta utav oppvaskmaskina🙄

#humor#ironi

3 kommentarer
    1. Håper du har hatt en fin dag! ja, jeg merker det med rot..har jeg mye rot rundt meg..så blir jeg urolig ihodet..så liker å ha det ryddig..:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg