Kom meg no gjennom denne dagen og:-)

Vi har innførd sommartida og kom meg no på jobb i rett tid

Er B menneske og her sit eg.Langt på natt

Vel midnatt etter kroppen si klokke..Den har ingen planar om å sove endå.

Så her sit gamla og gomlar sjokolade og ser krim på tv, istadenfor å legge seg

Ikkje rart vekta går til himmels:-)

Er så gale det gaular

No må eg snart gjere alvor av å kjøpe ny maskin

Tastaturet skriv berre dei bokstavane det syns om.Er veldig glad i s,så den sleger den ut i hytt og pine.Andre dukkar ikkje opp i det heile.Mange rare ord som dukkar opp

Borstaven h den manglar som oftast alltid

Fela arbeid med å lese igjennom og forsstå kva eg sjølv skriv

No har eg det jo med å snakke først å tenkje etterpå.Det same med skrivinga..Så eg huksar igrunnen ikkje kva eg hadde tenkt før eg les det.

Når då eg ikkje forstår kva som eg sjølv har skrive,så skjønnar de at eg har eit problem:-)

Skal ikkje vere enkelt.

Trur kanskje det er best at gamla pussar tennene sine og kryp under dyna:-)

Kjem jo ein dag i morra og

 

 

#humor #ironi

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg