Hipp hurra😚

Nydeleg ver ute det må eg sei
Sjølv føler eg meg berre tjukk og brei
Slik vert det når eg berre stappar inn
Uten å tenke på at det ikkje forsvinn

Vore kaldt inatt og bilen er frosen
Sola den skin og lovar godt for påsken
Men no må gamla snart få fingen ut
For eg skal nemlig pynte kake til ein gut

Nja er no vel heller ein kjekk ung mann
Fyller 35 og har nok alt trekt ei tann
Tida den flyg og dei gamle er eldst
Håper det vert ein durabeleg fest

Først må eg berre ha litt kaffi og sol
Så er det snart litt flytting av bord
Eg må på jobb men vert nok ein koseleg fest
Slik som ein trivst i og koser seg som gjest

 

Gratulerer med dagen😊

2 kommentarer
    1. Så godt å se og høre at været begynner å vise seg fra den gode siden hos deg også! Fortsatt god påske!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg