Aprildikt😁

Sto opp til sol og eg tok meg ein tur
Skulle sjekke om det var nokon som her låg i sjul
Men desverre så var det einaste eg såg
Spor etter natursvin for nokre bokser der låg

No lurer eg på kor det er vorte av spanna
Dei har no stått her frå tid til anna
Får spørre mesta kor dei er blitt av
Så hadde ein sleppt slikt søppel og kav

No snøar det ute og eg har gått inn
Men sola den har gitt meg fred i mitt sinn
Så er nokonlunde klar for litt jobb og slikt
Kan ikkje sitte på reva sånn på sikt

God mandag😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg