Før hanen gol :-)

Grytidleg oppe og på vegen til halv sju
Iķkje berre berre det for eit b menneske.Pengessluket stakkar måtte vere med
Kom meg no til Førde på eit vis og so tidleg at eg rakk ein kopp kaffi.
Måtte til😉

Fekk unnagjordt den hersens injeksjonen i auge og meir kaffi

Kjøpte meg likegodt ein softis..gjorde susen skal eg sei og det ilag med vg:-)Ikkje dei store overskriftene:-)

Ute og testa turforholda i Gaular❤

Gjekk så langt eg kom på første skogsvegen…
Ante igrunnen ikkje kor eg kom henn visst eg fortsatte..
Når ein ikkje veit det og kor langt ein evt må gå er det like godt å snu tenkjer eg😊

Henta prinsessa i barnehagen..
Ho held eit mykje høgre tempo enn eg kan drøyme om..Når ho vil😉

Eg vart hengande etter.😊
Flott sti…kjekt å
Henta prinsen på skulen og

No er no han meir opptatt av at vi oppfører oss❤
Ingen hopp og sprett.
Systa bar meir enn gjerne ryggsekken og storebroren tok Otto..det er søppeldunken😀

Fine turstiar langs elva på Sande
Sjelefreden senkar seg😎

No er vi komne til besta og lakenskrekken er litt framtredane.
Prinsessa sovna i bilen og er ikkje trøtt…
Men det er besta  ❤❤❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg