Dataverden 😋Besteforeldre som barnevakt:-)

Ungar idag brukar internett frå dei er ganske små

No viser jr.meg kva ein finn når ein går inn på sande skule.no☺
Fasinert eg.
No er det musikk.Record your mix.

Bra at skulane brukar data for alt det er verdt😋
Ikkje for det.
Viktig å komme ut i frisk luft og . Det å bruke kroppen og lære å tenkje sjølv er ikkje dumt😊
Men det gjer jo livet enklare for mange.
Prinsessa er fordjupa i youtube og filmar..No går det i vennebyen høyrer eg.
Fint å roe ned litt før leggetid.

Lurer på om Teddy er kommen i hus..
Han har det med å stikke av..
Grådig glad i å disse eller huske😋
Men han er stadig på farten❤

Får meg til å tenkje på teddybjørnen og Mariann❤

Er kjekt med litt liv og røre ,men kjenner at det nærmar seg leggetid..
Vart vel seint for frøkena igår😉ikkje hennar feil.

Litt meir opplæring

Lærerikt å vere besteforeldre.
Såg på nettet at besteforeldre var ikkje alltid dei rette til å passe ungar..

Er no ikkje god men iser ikkje ned febersjuke ungar😋
Smører heller ikkje smør på brannsår..
Men gjer sikkert ein masse feil…
Ingen er perfekte tenkjer eg.
Får gjere så godt eg kan.
Kan få prestasjonsangst av mindre
Får no håpe eg ikkje gir dei varige skadar😇

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg