Hageglede☺

Har ikkje hagegen i det heile.
Veks berre hagejevel og ugras hos meg.:-)
Desto kjekkare å nyte blomstrene hos naboen

Epletreet blomstrar heilt nydeleg
Einaste som likar epla er hjorten.
Men er flott når det blomstrar😆

Vakkert

Kjekt når det blomstrer overalt😉

Men det må jo stellast😗

Held meg til å gå små turar eg.
Helse på mine nye bekjente
Venner er vi ikkje endå

Skeptiske til kva eg fer og rek etter😁

Hadde igrunnen tenkt å gå på ein annan topp idag
Men det enklaste er ofte det beste.

Må jo ha tid å lese ferdig boka mi og

2 kommentarer
    1. Så flotte bilder..ja jeg nyter også naboens blomster…har lite her selv..og det i naturen som vokser vilt er nesten enda penere! Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg