Bøttekott

Senga er flott
Ellers er det nærmast eit kott
Så kurslivet går gått sjølv om her er heller smått

Moderne idag å måtte bevege seg lite
Men visst du er stor trur eg du her vil slite
Fordelen er at ein treng ikkje snu
Kan heller ikkje i dusjen vil eg tru

Men utsikta frå senga den er kjempeflott
Veger litt opp for at dette er eit kott
Er ikkje plass til lenestol
Då må eg nok reise heilt til Gol

Er rikeleg med puter så eg sit igrunnen godt
Er no berre bra å sitte med føtene opp

Det er mørkt i gangen men her er det lyst
Så eg skal ikkje komme med så godt som et knyst

Er fint på Skei og eg har det no godt
Litt lærdom i knollen har eg no og idag fått
Så no eg no snart endeleg får meg litt mat
Håper eg det vert noko godt på eit fat😁

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg