Kor i h…er dei høghela sandalane mine..

Rett og slett borte vekk.
No lurer eg på kor eg har gløymt dei att
Dritgode å gå i…eller var..
Finn dei ikkje..Ikkje så lenge sidan eg hadde dei…

Uff..

Har plukka meg ein blomsterbukett og feira eg har bursdag❤

Fekk roser av den mellomste av superungane mine☺
Myrsnipe er vi jo alle☺Men dei har vorte mykje godt…
Trur eg har vore i overkant masete og stressande..
Dei har no i det minste lært korleis det ikkje skal vere…
Ikkje verst det heller…kjem innunder kunnskap som ikkje ein får studiepoeng for..
Den burde vore meir verdsatt.Er den kunskapen som gjer at ein har knaggar å henge ting på.
Kjekt med studiepoeng men er mykje ein kan lære uten å få det og..

Sjølv er eg glad i å jobbe med menneske…Eg er sikkert ikkje alltid verken kjekk eller grei men på det jamne er eg slett ikkje verst😁

Viktig å snakke seg sjølv opp og når ein har bursdag er det lov…

Glad i jobben og arbeidsplassen
Hatt to kjekke nattevakter med supre kollegaer..
Men av og til vert eg drittlei det meste☺Er heilt normalt tenkjer eg.
Men det går seg til att☺

Er litt slik som himmelen.Veldig skiftande❤Men eg er god på botn berre ein grev djupt nok:-)

God helg

 

#humor#ironi

9 kommentarer
    1. Gratulerer så mye med dagen! og ja..det er viktig å snakke godt om seg selv innimellom..og ja..jeg er også god på bunn..når man graver dypt nok..hihih. ha en god kveld og nyt helgen!

    2. Gratulerer med dagen! Håper den har vært super! @—-/———
      Savner emotionene på FB iblant, men det var et forsøk på å sende deg en blomst. 😀
      Viktig å si noe pent om seg selv i blant. Da kommer det jo fra eksperthold. Ingen kjenner deg vel bedre. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg