Fantastisk god luft

Det duftar så nydeleg av regnvåt natur

Har gått ein tur i regnet og vart aldeles ikkje sur

Det lukta så fantastisk av tre,og regnvått gras

Syntes rett og slett at det var ganske knas

 

Har hatt det flott i helga og kasta maten inn

No føler eg meg oppblåst og har gått opp fleire trinn:-)

Er jammen godt det no går mot veker uten fest

Så kanskje gamla kan få av seg

ein smule sideflesk

 

Har landa i sofen og mimre no litt

frå dagen igår og så smiler eg litt

Først stoppa vi på nede med campingvogna

Der fekk vi litt kaffi så vi ikkje sovna

For der har mamma trått sine barnesko

Der bur og han onkel og han er god

Passer på naboen og låner ut dusj

I tilfelle systa skulle føle seg tufs:-)

 

No har eg tatt og kokt meg litt makrell

og den skal eg ete med poteter utan skrell

Skal eg vere ærlig så sjønner eg meg ikkje på

kvifor vi må ete dei med skallet på

#dikt#humor#ironi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg