God morgon eller?

Ikkje enkelt å dra på åra kjenner eg

Er ikkje 20 år lenger

Antar det er influensaen som gjer at kroppen er stiv som ein pinne

Ilt overalt og tenkjer at no går det berre ein veg…

 

No er eg no stiv og støl frå før, så vert nok berre forsterka

Morgonen er no ikkje god uansett:-)

Volsomt til gremjing av meg

Er ein bagatell som går over:-)

Men må liksom få det ut

Fyrt i ovnen har eg og.Husekaldt og eg har ikkje varmepumpe

Litt regnfullt og tungt ute så går ikkje glipp av noko.Ikkje det store sommarveret,men igrunnen så er eg ei uverskråke

Likar å gå tur i rengnet berre det ikkje direkte høljar ned

Fordelen med å vere sjuk er at eg har ein god unnskyldning for å ikkje gjere noko verdens ting:-)

Kan ligge på sofaen uten det minste snev av dårleg samvit

#ironi#humor

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg