Mange Ufoar….

Ja ikkje slike på himmelen då sjølv om dei sikkert er flotte å sjå på..

Hadde meg ei lita ryddebye idag..
Mykje halvferdige prosjekt
Trur eg må ta meg skikkeleg ihop

Har no strikka ferdig sokkane..
Ser med store auge på det store gardinprosjektet mitt..
Korleis eg kom på det er ei gåte…
Fekk jo ein glup ide..
Starta bra men så gjekk eg lei..
Gale Lise er det ikkje hjelp i for ho drit i handarbeid..

Men fekk no rydda litt i noko av rotet.
Ikkje gale berre det

Funne fram prosjektet…
Er eg heldig så kan det jo vere eg får lyst å hekle litt…
Litt synd med alle desse halvferdige prosjekta mine…tanken bak har jo vore god.
Er litt slik bortkasta arbeid å peng☺

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg