Sommergarderobe😶

Hadde planer om det men, til no har eg ikkje trengt det…
Så idag kjøpte eg det eg treng mest

Ny regnjakke

Har no før.Er ikkje det ,men mangler lommer på den vanntette😊

Så får sommargarderobe vere sommergarderobe.Det kan jo vere så mangt😆
Får vurdere det igjenn når så langt lid og om det i det heile trengst😆

Ingen vits i å kjøpe noko eg ikkje får bruke❤
Mulig det er regnjakka som skal til for atter å få sol og varme
Ei veke att til ferie og eg har trua❤

Inntil dess får eg fyre i ovnen og gå tur med mi nyinnkjøpte regnjakke
#skogstad

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg