Gamla og kneet..

Trudde eg skulle trene oppatt kneet eg men den gang ei
Skal halde det mest mulig iro…
Hadde det no endå vore sommartemperatur…

Steike kald nordsvind som bles uansett kor eg sit…
Har liksom ikkje nokon lun krok..
Har trykt meg opp i eit hjørne..

Starta på ny bok…litt sånn småekkel syns eg…vert nok ikkje bedre..
Men har eg først starta så må eg fortsette…
Nett lese Varg Veeum…😊
Dette her er litt anna kan ein sei..

Kjøpt meg ny solkrem og forventar sommar

Ein gang må den vel komme…
No er eg lei

2 kommentarer
    1. Jeg hører lydbøker og har sett på den du leser nå flere ganger. Men blir så redd av krim 🙂 Så når du sier den er ekkel så tror jeg jeg holder meg unna den 😀
      Kos deg med boka. Håper kremen lokker til seg sola 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg