Terasseliv😀

Nyt terasselivet hos naboen😀
Finare terasse her og ser at her må det nytast mens det fortsatt er sol…
Drog føre vindskjermen.
Vips vart det nesten stille😉
Skyene truar og regnet  berre ventar på å sleppe laus…
Sommar i vest vil vårherre ikkje ha noko av😀
Her skal elendigheita spylast vekk..
Tatt med meg den ekle krimboka…
Må liksom lese den….
Kanskje eg kan lage middag til familien sida så har eg no gjordt noko fornuftig…
Kneet er verre og ikkje bedre så får skjerpe meg…
Skal no på mr ein gang…
Ting tek jo tid i velferdsnorge😉
Jaja…er no berre eit kne..

Har pest i meg ein sjokolade..
Visst de lurer så har den like mykje kaloriar som ein god frukost😆

Om det var vert det er meir usikkert men var aldeles fortreffeleg😆

Rent koseleg her hos naboen..
Bør kanskje satse på å få det heime og..

No ser no eg litt meir av sjøen men har og meir vind…
Får nyte sola mens dg har den

Ha ein fin dag😙

4 kommentarer
    1. Ja det er bare å nyte så lenge man kan. Her har det vært strålende lenge nå, selv om det innimellom kommer no vind. Men det er herlig med sommer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg