Time til MR

Og det i slutten av oktober..
Får no håpe kneet kjem seg lenge før den tid…
Alvorleg talt…

Har vore flink å halde det i ro…
Aldri verkt så mykje…sprer seg frå hofta til under fotsåla….
Så no har gamla rusla ein tur…
Veit ikkje kva som er verst og best eg…
Kanskje eg burde ringt til fysioterapeuten….
Sikkert like mykje peiling ho som legen….
Hadde vore litt greit å vite kva det var og korleis eg skal verte bra att…….
Kjenner at eg har ikkje tolmodigheit til å ikkje få grei beskjed….

Akk ja…
Går seg vel til.Får gi det ei veke til før eg tek neste framstøyt😥

Har no i det minste laga mat til både meg og naboen🙄Den vart stekt og altsså…Lasagne er ganske godt og eg var svolten;.)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg