Endelig😎

Vore hos manuellterapeut idag😙
Fekk klarsignal til å bevege meg litt meir
Kan ikkje nett sei kneet var så fornøgd..
Men det var det søren meg ikkje før heller
Gjorde underverk med ein spasertur for resten av kroppen…og sjela med😁
Tek nok si tid og er verst på ujevnt underlag…
Men i trua på at vondt skal vondt fordrive så skal det nok bevegast litt meir…Har prøvd det før og ,men vart så ilt at eg ga meg…
Ilt er det no uansett…går nok over til slutt..

No går det no eindel tid til monopol..😙eg vert knust…ifølge prinsen..

I dag har onkel gått på ferie så då er besta degradert😗
Iallefall mestepart av dagen

No har kvelden satt inn.
Prinsen et kvelds mens han ser på Bomerang…
Ute skin sola…dvs. hos meg har den takka for seg…
Men er på den andre sida av fjorden…
Verden er litt urettferdig

Har den hos naboen og ser eg
Her er det berre mygg😎

No venter eg berre på sommarvarmen..
Glad eg kan gå ein tur for dagen😆
Vert no bra..Tek berre litt tid😶så får eg heller knaske litt smertestillande ei stund:-)

Har bytta ut krim med schooby doo..eller kva han no heiter…
Temmeleg skummelt det og😑ikkje for pyser…Kos med tegnefilm:-)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg