Sommernaboen😙

Det fine med sommar og ferie er at då får ein plutseleg fleire naboar😏

Ein høyrer folk på hyttene og på fjorden ser ein båtane på veg på fisketur,tubetur eller på veg til eit mål uti havet..
Td..fjelltur på Alden😙
Skal eg og eindag er planen…
Aldri vore der..
Dei seier det er ein flott tur…temmeleg slitsom tenkjer eg

Vore på kaffi og bollefest hos eine hyttenaboen..Kjempegode nysteikte bollar😙
Heldige meg…
Humøret aukar med frisk luft..
Trimmar med godt mot

Stripsa hjelper 😉
Verken er sjølvsagt ikkje vekke men heller ikkje verre.😚
Ting tek nok berre litt tid..og gamla skal nok prøve på fjellet att eindag….om ikkje så fort😙

Sommar er det ikkje ute…meir sånn haust…men fint turver om ikkje anna…
No er det igrunnen tett før eg gøymer vekk monopolen🙄Trøsta er at eg trur prinsen er litt lei av det og…
Så no har vi no avslutta for ei stund sida..
Roer ned med tegnefilm før sengetid…er jo ferie…Tom og Jerry:-)
Skal vere litt anna hos besta😍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg