Lettare forvirra

Ei stor sol….
Er det eg ser på yr.no over heimplassen idag…
Har sett den…men er no stort sett gjømt bak skyene…Men temperaturen er bra
Det var den sommaren kan ein sei☺
Ikkje særlig til sommar…
Men fint i øst….så er lite avisene skriv om veret…
Hadde det vore styggever der hadde det sikkert vorte innført krisetilstander og landesorg…
Mulig eg er litt stygg men er faktisk sånn det er…😎

Jaja…skal ikkje nokon plass så innretter meg deretter.😁
Har pledd og mange bøker😑
Slepp no å verte solbrent…
Når no kneet friskemelder seg vert det berre velstand😉

Har ete alt for mykje..
Røkt Blåkveite til middag.og masse poteter…var nydeleg og alt for mykje…
Ikkje bra for vekta og ikkje bra for gamla heller kjenner eg.
Hadde vore mon i mindre😙
Så no ligg eg og vrir meg på sofaen og forbanner min manglande evne til å stoppe etinga før eg vert kvalm…

Har nokre sure jordbær som eg trur eg frys ned…
Kan jo ha dei i suppe😙

God fredag😙

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg