Storm og regn😁

Vinden ruskar godt rundt hushjørnet og det er begynnt å regne..
Sånn skikkeleg ruskete…
Men gamla sit trygt i sofaen, og her har eg det godt.

Vore ein fin laurdag sjølv om sola har glimta med sitt fråver..
Men no vart det plutseleg haust

Fint turver om ikkje anna..før idag
Sidan kneet mitt fortsatt er i streik så held eg meg i låglandet🙄

Følte meg litt utrygg der eg gjekk.
Høyrde skot i ett sett..Skjønnte jo nokre trena men kor…Inga skytebane heromkring:-)
Nesten så det var ekkelt..
Men er jo veldig ekko, forsto no endeleg det kom frå den andre sida av fjorden😉
Ikkje meg dei ville ta idag😙(eller kven veit)

Plukka meg ein flott bukett😉
Det meste villblomster pluss eitpar frå hagen til naboen😚

Godt fornøgd🤗
No har eg tatt fram bok og hekletøy og krølla meg godt inn i teppet.

God laurdagskveld❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg