Påan igjenn😁

Gamla er igjenn klar for fjelltur.
Endelig😉
No er kondis ferskvare og må innrømme at særleg sprek av turane mine etter vegen det vert eg ikkje 😙

Einingsfjellet😉
Kort, fint og nydeleg utsikt😣
Vurderte Bygdeheia men…..ser for meg svalestupet og ventar litt…litt sånne dårleg smak i munnen:-)

Litt vått er det, men dei har gjordt ein kjempefin jobb med stien..
Er jo på fjelltur, så på våte vestlandet er det no eingang vått i marka😚

Alden hadde fått skoddehua på.
Offameg.. eg syns det var tungt å gå..
Veldig forsiktig…men det var eg då eg datt og..
Er nok ei stund til eg kjem meg opp uten pusteproblem…om nokongang😚
Fått to postkasser og ikkje mindre enn tre bøker…på toppen…
Kan verte forvirra av mindre.

Men no veit eg at Fjaler har 10 fjelltopper som var på lista…sånn 10fjellstur😙
No held no eg meg til dei i ytre😙

Rett og slett vakkert😙
No er eg igang men kjenner at både kne og musklatur knurrer..litt uvant😙
Men vondt skal vondt fordrive..

Vart ialiefall svolten .
Så no har eg rulla meg opp i sofaen..
Tv og avslapping

God fredagskveld😑

 

#fjelltur#humor#naturfoto

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg