Sommer og sol

Ingenting er bedre enn ei tante som har tid til spel og kos

Og alle burde ha ein bestefar med terasse og badedam🙄

Heldig som har god kontakt med den andre besteforeldren sjølv om ein ikkje bur ilag.
For barnebarna er det meir uproblematisk .
Verden beste besta som føl meg til besten seier prinsen…
Veit ikkje om det er eit komplimang😂
Men vel å ta det for det.
Hatt ein deilig sommardag..
Skulle visst endre seg imorra men håper det held ei stund

Prinsen lurte nemlig på om vi skulle gå på Einingsfjellet att.Vi var der ifjor.
Han skulle gå først å sjekke om det var ok å gå…så slapp eg dette att🙄
Gentleman.Besta smelter.

No slapper vi av med Tom og Jerry😐

Du får vente litt med den krimmen besta😶Selvfølgeleg tenkjer eg❤

Sola er fordufta hos meg…litt sur skoddevind..
Det er det dumme med å bu oppunder fjellet på feil side av fjorden…jaja…sånn er no den saken

Kun ei som klarde å hoppe i sjøen med oss idag..Var ikkje den store temperaturen…var ikkje meg.Pysa.

Syns ho var tøff…😍
Kjenner at det har vore godt med sommer og familietid

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg