Gamla på villspor :-)

Nei idag hadde ikkje prinsen lyst på fjelltur🙄
Kjekkare med tanta og besten…
Skjønner han godt.
Badedam og ludospel og mykje kvalitetstid…

Kom an sa gale Lise…
Du kan vel ta å komme deg avstad åleine vel…Er du 2 eller snart 60…

Så gamla satte seg i bilen..
No måtte eg ha bensin til Pengesluket og litt mat til oss andre…
Litt planlegging er bra.Først til Fure for bensin..
Javel sa gale Lise…Då tek vi Bygdeheia frå Furset…
Likar bedre å gå frå Skår eg men…

Bommen var att…
Hadde ei formeining om at skiltet der eg tek av til Bygdeheia sto kloss i skogsveien..
Sikker å det då, sa gale Lise…

Såg jo benken…
Her sa gale Lise…
Ser ikkje skilt sa eg, og med skylappa traska eg etter skogsvegen…sstrake vegen framover
Kurs for kva? veit eg ikkje…
Hallo…gale Lise greip inn..
Til å med du må vel sjå at dette er feil…

Jau…her hadde eg jo ikkje vore før…
Det var då eg kom på at sist eg var her sto jo biler ved benken…
Nokon var late.og tok raskaste vegen:-).
Og ved benken var jo og skiltet om litt gjømt..
Skulle jo trimme…

Desse skilta såg eg no

Litt utsikt oppi her og

Men vaser no mest sånn i marka

Litt vått og lenger enn den andre vegen

Oppe😂ikkje så mykje utsikt i skodda🙄Hadde meg ein lengre pust i bakken på benken

 

Vakker har eg no aldri vore men for gale Lise er ikkje det så nøye..

Tid for heimtur.
Kom  meg på beina…..på med mageveska og skylappanne og la iveg….

Düuuuuuu..sa gale Lise etter ei stund..
Kor skal du…
Heim.!.det var då eg tok av meg skylappane drog inn fjellufta og såg at….eg gjekk feil veg…
Gammel vane er vond å vende…
Bør jo helst komme ned der bilen er.

Berre å snu

Ikkje rette dagen å gå aleine i halvørska..Men fekk mykje trim:-)
Vel å merke har eg nesten ikkje sove inatt.Fekk handla på Grytøyra uten dei store problema 😁var begynnt å lure

Etter å tatt runden til naboane har eg faktisk laga både kjeks å vafler

Til å med pizza med hjelp.😑Det hadde eg jo lova prinsen
Kjekt med kjekke venner og hyggeleg selskap..❤

Gjorde seg etter ein litt forkava start på dagen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg