Livet er ikkje alltid enkelt

Nydelig ver idag.Sit på altanen med bok og kaffi og funderer over livet

Ikkje alle har det like lett med seg sjølv.Mange ulike menneskesjebne.
Ofte legg vi ikkje merke til det

Korleis har naboen det i grunnen?
Går det bra?
Ser vi etter eller går på besøk visst vi lurer på om ting er greit eller er vi redd for å blande oss.

Veldig vanskelig dette.
Bak alle tragedier ligg det ei menneskesjebne
No les vi om bønder som ikkje har tatt vare på dyra sine

Dette seier meg at det er nokon som ikkje har det så bra.
At det har vorte for mykje og ein ikkje heilt skjønner kva som skjer
Ingen gjer dette med vilje…

Trist..
Er vi gode nok venner og naboar når slike ting skjer.
Både før og etter.
Ikkje minst etter tenkjer eg.
Det som var kan vi ikkje gjere noko med.

Eg er ikkje flink nok til å bry meg.
Syns det er vanskelig å blande meg opp i andre sine liv..
Korttid skal eg og er det ok.?

Er ikkje enkelt å tråkke inn i andre sitt privatliv.

Når er det ok?
Problema kan vere mange og ulike
Av og til får dei tragiske følger

Håper nokon ser meg visst eg vippar over.Kven veit

4 kommentarer
    1. Nei det er helt sikkert. Men det må være bedre å bry seg litt for mye enn for lite. Men selvfølgelig er det noen som ikke vil, eller forstår at de trenger at noen bryr seg. Det er nok da det er størst fare på ferde.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg