Glad eg ikkje er uteliggar

Det er når veret syner seg frå si verste side eg tenkjer mest på dei som  er huslause.
Føler at sjølv om eg ikkje er rik på kroner har eg heim kor det er varmt trygt å godt
Eg er heldig❤
Det å føle seg trygg og ivaretatt er viktig.
Det å ha nære og kjære rundt meg som sjølv om eg kanskje ikkje merkar det ser etter at det går greit😁

Kan vere greit at nokon passer etter ei halvgammal tåsete kjerring

Fått lapp på auge og krølla meg opp i sofaen.
Prikk lik ei heks…
Hadde med ein tur ut i ruskeveret i full regnmondur og lapp på auget..
Ikkje rart bilane køyrde fort forbi.
Godt sliten etter Førdeturen er det godt med fyr i ovnen og kveikte lys

Ha ein super fredagskveld❤

4 kommentarer
    1. Jeg kan ikke tenke meg en værre tilværelse enn å være hjemløs, mitt verst tenkelige mareritt. Det er nesten som jeg heller kan være uten mat enn uten et rom og seng som er hjemme. Jeg tenker ofte på dem som har fått hjemmet sitt smadret av bomber og granater og hvilken forferdelig tilværelse det må være. Eller dem som av andre årsaker må bo på gata. Vi er heldige vi som bor i dette landet, i alle fall så langt. Hva fremtiden bringer vet vi jo ikke noe om, og jeg velger å ikke se så langt frem, men nyte akkurat nå. God helg. Beste hilsen Ingrid på http://www.ingridtunheim.no

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg