Nei…går berre ikkje

Trur eg har fått ei eller anna sperre for fjellturer.
Kom etter eg ramla.
Kan skulde på at det er vått,sleipt og glatt..men er ikkje det..
Har rett og slett ei blokkering.
Sist magefølelsen sa eg skulle la vere å gå fjellturen så ramla eg…
No høyrer eg på magefølelsen og traska etter vegen..
Litt kjedelig  kanskje,men ser både orm og oter…
Grøsser av ormen….

Tenkjer mykje bil pris og type om dagane..
Trur kanskje eg burde ta ein tur og sjå på og prøve…
Må passe meg..og det er jo ikkje enkelt..
Har jo pengesluket endå men han er ikkje frisk stakkar.
Fått time torsdag så ser vi no kva det no er som feiler🤡

 

Så no sit eg no her og funderer med den eine cella eg har

Hekler litt og tenkjer at i grunnen så har eg det slett ikkje så verst.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg