Hjelpe meg😊

Vanvittig kor det høljer ned
At vi aldri helt kan få vere i fred
Har vore ganske så flott idag
Men skulle ikkje få føle velbehag

Er vått i graset og knotten den bit
Har ikkje fått meg felle og det er eit helsikes slit
Er full i stikk ,så har stengt meg inne
Prøver lagre minner over på ein pinne

Skal ikkje vere enkelt og no letter  det opp
Tek vel berre litt pause for er nok ikkje stopp.

Har funne fram hekletøy og mi gode bok
Er nok til å aktivisere ein gammal krok

No håpar eg på litt godver i haust
Men føler at regnet det sit litt for laust.
Skulle nemlig ha slått plenen min
Uten å få varige skader på sinn😎

5 kommentarer
    1. Herlig dikt, jeg elsker slikt 🙂 Her regnet det i hele natt, så jeg nesten fikk fnatt.. Men i dag har det bare vært skumle skyer, og ikke noen regnværsbyger. Ha en fin kveld med pinner av ymse slag, så håper jeg du hadde en fin-fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg