Kor e gale Lise

Latskapen min vil ingen ende ta..
Einaste eg orkar uten noko knussel  er å ete😎
Det kunne eg gjerne hatt mindre lyst til..
Har planlagd i timevis å gå tur..
Ser på Facebook at her har dei entra  både den eine og andre toppen…

No har regnet overtatt så no har eg ikkje lyst…
Kor er gale Lise…mitt litt sprekare og opplagte alterego?
Ikkje høyrt snurten av ho på lenge..
Mulig det er eit sunnhetstegn men syns det er vel tidleg med høstdepresjonar…

Har no vore nede med sjøen om ikkje anna..
Der var det magisk😙

Jaja…får prøve å motivere meg til ein tur på vegen…
På fjellet skal eg iallefall ikkje i denne bløyta.
Må berre slappe av litt til først😊

#humor#ironi

5 kommentarer
    1. Jeg har heller ikke helt kommet i gang med gåingen ennå…i ÅR… 😀 he-he.. Jeg hadde en periode hvor jeg jogget, og gikk mye tur..Nå er det dårlig med det. Sliter litt med menisken, og gir nå den skylden for ALL latskapen 😀 he-he..

    2. Du har no reingjort eit heilt hus .Det er no ei bra trenings økt. Treng ikkje fare over haug og hammar.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg