Ormfritt😊

🤓fordelen med sofalivet er at det er lite orm å sjå
Vore eit aldeles fantastisk ver
Fører jo til at eg og har lyst å vere ute litt.
Lett å gløyme at det er kun 14 dager sida eg fekk eit stygt overarmsbrudd

Så sofan har vore god å ha…
Sikkert og vorte formykje kaffi.
Eller i kombo med tabletter..
Spyr gjer eg iallefall  
Sånn går no dagane..
Men får no lese innimellom
Kva skulle eg ha gjordt uten gode bøker.

Håper det gror rett😙
Heldigvis berre ei veke til valget
Vel er det viktig men vert lei..
Ikkje alltid så enkelt å vite kva ein skal tru på.
Verden vil bedras

Men gleder meg over nydelig ver som går over i regn.
Har fått utsatt infeksjonen i auget..
Ikkje lurt men klarer ikkje to førdeturar denne veka kjenner eg.
Går seg nok til
Pengesluket er fornøgd.
Formelig gliser over at gamla må utsette innkjøp av ny bil.

Får trene meg i å halde meg på føtene🤠
Får sjå på TV og gjere det beste utav det.
Viktig å få skjønnhetssøvnen og.
Så mykje som eg søv fortida vert eg nok reine skjønnheita😊
Visst ikkje rynkene av smertene tek overhand😙

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg