Rett fokus😙

Når ein av ein eller annan grunn er sjukemeld er det viktig å ha kun eit fokus..
Bli  frisk og komme tilbake i jobb
Alt anna er uviktig.
Alle må ha det fokuset..
Venner ,familie,den sykemelde og arbeidsgivar
Det å få positiv feedback..oppmuntring og positivitet er alfa og omega

Ein er så sårbar …alt vert tolka derifrå
Eg er fullt klar over mine eigne utfordringar med helsa..
Når eg i tillegg har skada meg ved fall to ganger på kort tid så har eg uflaks..
Det .minste eg no treng er at nokon dreg i tvil at eg skal komme meg i jobb att
Den minste antydning så går gamla i kjellaren .Depresjonen slår til og tårene renn..
Sånn vil eg ikkje ha det..
Eg vil ha positive folk rundt meg som heier og seier att dette fikser du
Ting tek tid…
Var på røntgen idag..var ti minutt venting så dei..
Eg satt ein time …til slutt så eg at eg ikkje orka meir..

Vart alt for sein til legen
Der fekk eg kjeft før heilt feil fatlebruk
Den var alt for lang…
Skadeleg…
Greit å vite etter nesten tre veker

Du går til fysio..
Nei…
Har vel fått rekvisjon…
Nei…
No har eg fått det..grundig innføring i fatlebruk  ved overarmsbrudd og demonstrert korleis eg skal trene..
Ikkje rare øvelsen..
Grei og dyktig lege med rett fokus..

Ting kan skjere seg men den tid den sorg.
Skal det vere fokuset no  ..så går det galne  vegen. Eg må ha tru….
Veit at alle vil meg vel…
Eller lever i trua..
Men ein tenkjer ofte ikkje over korleis det ein seier virkar på mottagaren

Beundrer mamma og dei flotte blomstene hennar  og pappa som sat godt i godstolen og syns det var topp å vere heime.
Gjorde godt😊

Må ta meg ein strekk kjenner eg og håper at neste veke er det litt bedre.
Tek ein dag av gangen

Går seg nok til

4 kommentarer
    1. I starten jeg var syk (ME) hadde jeg bare fokus på å komme tilbake i jobb..noe som viste seg å ikke være så lurt.( det ga stressfølelse) .Fokuset måtte være på å bli bedre å ha et ok liv…klarer man så å jobbe etter hvert er det kjempebra :)) Mange som har meninger om hvordan bør gjøre ting..og det er jo stort sett godt ment.. Flotte bilder du viser her.. Fin kveld og god bedring til deg :))

    2. Så teit at ingen hadde gitt deg riktig info og forklaring i starten etter bruddet. Synes skikkelig synd på deg. Håper det går rette veien nå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg