Frustrasjonane må ut:)

Det er ikkje synd i meg

Veit det kan høyrast sllk ut.:-P 

men det er godt å skrive ned frustrasjon og få sagt at er ikkje berre berre med broten overarm 

uten gips eller støtte så skal det lite til før det skjer seg.

No har eg alltid vore noko for meg sjølv. Reagerer ikkje som folk flest på medisin.Snarare tvert om

Rett og slett ei plage og vanskelig å forstå både for meg og andre

No slit eg med det faktum at eg ikkje toler smertestillande..

Kva er verst.  smerter eller kvalme og oppkast

Det skal ikkje vere enkelt .

Så idag får smerter vere smerter..prøver ta minst mulig..litt må til

Så litt kvalm er eg nok…men men

Har fått med nydeleg middag .oppskoren.].Hjalp på humøret

Er ikkje enkelt å mestre det alltid…Det går men tek tid…Mange som klarer det utrulege med ei hand

Eg beundrer dei eg

Kjenner at eg syns det er greit at det snart er gått 3 veker

Fysio ,trening,banning og kvalme…

Men det går seg nok til

Håper det er noko bra på tv…Lange dager

God fredagskveld

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg