Bruk stemmeretten

Har vore i stemmelokalet
Viktig å bruke stemmeretten.
Borgerplikt meiner eg.
Kven ein stemmer på er eige valg utifrå kva ein legg mest vekt på.
Men stem😙
Heldige vi som bur i Norge

Har og vore hos fysio..no er eg i gang.
Kjem til å ta tid men vi har trua😙
Litt for smertefullt til tider og eg vert sliten men det går på fram😙

I huset lukter det godt lapskaus..
Kjenner eg er svolten😙
Godt tegn I grunnen..
Kanskje eg skal ta meg ein lur
Lang valgkveld🤡
Spennande 😚

Ha ein fin mandag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg