Varmepumpa montert

Den kjekke og greie karen frå Fjordane varmepumpeservice😊
Rydda oppatt etter seg gjorde han og..
No tok eg like godt å kjøpte hus til varmepumpa når eg først var igang..
Kan no ikkje stå åleine ute stakkar😂

Fint hus😉
Fekk enkel og grei forklaring på bruk.
Måtte gjere det sjølv så han var sikker på at eg forsto det.
Nok ymse vand..

Slik fekk eg pumpe.😉
No må eg vente på at mine håpefulle skal hjelpe meg med kjøkkenet og eletrikaren kjem og skiftar sikringsskap..vart litt utsatt sidan gamla ikkje held seg på føtene

Men vert nok…ting tek tid…
Men har fyrt i ovnen og har det hett og godt eg.
Ingen frostskader…

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg