Surren i hove

Sliten og trøtt og litt sliten i hove
Har eg rett og slett lege strekk ut og sove
På TV er sykkel og Bergen i rus
Fantastisk å sjå og høyrer kun brus
Litt stolt av å vite at eg er i frå vest
I Bergen der kan dei det med å stelle til fest

Har vore hos fysio og det gjorde meg godt
Massasje på muskler for å løyse litt opp
I morra på røntgen og der håper eg på
Endeleg lite granne positivt å sjå

I natt sov eg nesten sitjande i sofaene min
Måtte det for å skåne kroppen og sinn
I dag ligg eg flat i stolen og søv og håper på at armen ikkje finn på noko tøv

4 kommentarer
    1. Den armen din hørtes ikke noe god ut! Får håpe du får den hjelpen du trenger slik at du blir bra i armen. Jeg også pleier av og til å legge meg på sofaen på stua de nettene jeg har smerter pga reumatismen min. Da slipper jeg å vekke mannen min som skal på jobb dagen etter, og da kan jeg røre litt på meg slik at jeg ikke blir så stiv i leddene mine.
      Har ikke sett så mye på Sykkel-VM, men fått med meg sendingen på ettermiddagen. Ser ut som en kjempeflott folkefest 🙂
      Ønsker deg en kjempefin onsdag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg