Nye legar og nye skikkar

Røntgen og lege idag..
Og venting i timesvis….på overlegen

Ja stakkars turnuskandidaten som ville ha litt råd..

No har eg visst brote både overarmen og har eit brudd i skuldra..visstnok ikkje noko pent..
No hadde visst legen sist sagt han ville operere men eg hadde nekta.
Sto det i papira..
Etter min hukommelse fraråde han operasjon..men sidan eg verka så sa han at operasjon var eit alternativ for å unngå smerter…då sa eg at eg avvente..
Mulig ein bør ta samtaler opp på band..

Sist fekk eg kjeft før manglande fatle og for mykje bevegelse…
No var det omvendt.. .
Inga fatle og bevege meir…men under 90 grader…
Ikkje grodd..sist fekk eg tilsnakk fordi eg ikkje hadde vore  hos fysio..
No fekk eg beskjed om at det skulle eg først etter 6 veker…
Lettare forvirra og trur at eg no gjer det som følast greit for meg…

Verker gjer eg iallefall.
Fatla har eg no lagt vekk og håper det er rett.
Kjem til å bruke den når eg går tur…
Er  ikkje berre berre å slepe rundt på denne armen…

No sit eg her lettare forvirra
Ser dei hadde ringt frå sjukehuset halv fem…kvifor aner eg ikkje..og der er resepsjonen sitt nummer som kjem opp.Dei aner ikkje kven som har ringt…

Så no sit gamla her og føler seg sånn passe..Gruar meg til natta

Ikkje berre berre å vere pasient

Var innom og såg på stoler og sånn i farten…ikkje til meg altso men får nok sitte i den eg og ved behov..

No har eg flata ut….
Sliten.no

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg