F…..heller

Trur eg vert sprø og det som verre er
Av all den verken som herjer her
Trur ikkje heilt at alt var så bra
Av det som legen på torsdag sa

Der slenge eg rundt på armen min
Skulle berre fortsette og slenge den i sving
Uten fatle skulle alt gå bra
Jau takk det skal du f..meg ha

Verker gjer eg som aldri før
I tillegg så er det noko som på ryggen klør
No trur eg at eg roar armen ned
Skal få vere nokre dagar heilt i fred
Bedre å lytte til fysioterapeuten min
Kanskje eg så slepp gå heilt i soinn

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg