Kvardagshabelitering

Flott ord og mykje brukt i jobbsamanhang
Viktig å trene seg oppatt til å klare seg sjølv🎈
Er det eg baler med no i heimen. og ikkje på jobb
Tek laaaaang tid…

Og  kjenner det på meg og ikkje heilt smertefritt.
I dag tenkte eg at i staden for å berre trene med å skyve armane over bordet så kunne eg vel kanskje stryke litt klær..

Å stryke med venstre og ikkje ha kraft i høgre til å kunne glatte eller gjere noko matnyttig er søren ikkje enkelt.
Men høgrearmen gjorde sitt beste med å halde i strykejernet..
Ingenting å sei på innsatsen.Resultatet står ikkje i forhold…

Om det var lurt…tja..litt usikker..
Fortsatt ikkje TV og den håpefulle er på ferie..hjalp ikkje tørke.av heller.jaja..
Må nok ta fram ei bok

Til å med tatt på meg vestlandsbunaden og gått meg ein tur.
Gjorde godt❤

Det som igår var ein liten uskyldig bekk har idag vorte reine elva.

No har regnet roa seg.
Gamla får vel til med neste kvardagsrehabeliteringsprosjekt.
Steik for eit ord😊

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg