Trimtur med innlagd loddsalg

Eg treng trim..
Så la iveg med godt mot..
Er ikkje så mange husstander og avstadane er lange…
I godver er det lite folk heime…

Ikkje så veldig godt betalt for kilometeren…

Fantastisk ver..
Og er nok at ein finn ein plass med nokon heime..
Fekk både kaffi og mat eg❤
Hyggeleg selskap…
Gjorde godt…så bedre lykke neste gang..treng trim

Må jo skaffe peng til grendalaget..
No er ikkje loddsalg det eg er mest glad i..men må til..

Bakdelen med frisk luft er at eg vert altfor svolten.
Laga meg fleskepannekaker like godt…
Og ikkje berre to…
Uff..
Jaja…går utover med sjølv…

No er det tv resten av kvelden❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg