Mørkt

Det er morning

det er mørkt

fått fyr i ovnen og starta på dagen.

Ikkje så veldig god start idag,men sånn er det no

Vinden tek godt tak rundt hushjørna og eg antar det er regn.

Ikkje vore ute og sett.

Trekt meg kaffi og trur eg skal kose meg på sofaen under teppet mitt ei stund visst det går

Kosen altså..Armen er ikkje i storstrøk.

Litt opp og ned fortida.Går no på fram trur eg ,men går litt seit

 

Mykje elendigheit i verda.Skremmande.

Folk går berserk med våpen og verden er ei tikkande bombe.

Viktig å nyte augeblikka:-)

Kanskje eg er vorten meir slik med alderen.

Vakker morgon i Oslo seier dei.Kjekt for dei som bur der.

Igår var her flott:-)

Må ut å gå når det lysner litt så eg får litt sleng på musklaturen..Brukar å hjelpe litt

Frestar ikkje så mykje så dryger det litt:-)

Liksom ikkje det same å gå fordi ein må:-)

 

Først skal eg no drikke litt meir kaffi og vakne til liv

God tirsdag:-)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg