skal sei det suser i sivet

Må ærlig innrømme at når det blæs skikkeleg ute, og det er mørkt som fy, så likar eg meg sånn passeleg

Greit å vere påkledd om taket fær av:-)

Litt greiare når eg ser kva som skjer.

I det minste får eg håpe at lyset ikkje går.

No er det no ikkje så mykje eg kan gjere med vinden uansett ,så stresser ikkje, men å sei eg koser meg er å overdrive

Naturen er litt lumsk..

Her blæs no igrunnen ofte.Litt meir enn normalt no.Mykje bråk med denne vinden igrunnen

Kan kanskje vere glad det ikkje er snøstorm:-)Gjeld å finne det positive

Nei her er det berre å kose seg med Wordfeud,tv og vere glad eg fortsatt har lys:-)

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg