På tur med Larris:-)

No har i vore på vår først sånn miniferie vi to.

Tek si tid..Men denne gangen måtte vi liksom.Starta etappen igår.

Du veit.Vi la inn ei overnatting på Sande:-)Fint skal det vere.

Idag har vi bya oss.Eller vore i Førde.Hadde meg no nokre timar på sjukehuset,men først la vi inn ein frukost på coop.

Når ein er der før ting åpnar er det jammen godt det fins plasser som åpner 08 og til og med har fredagsfrukost,

Kosa meg eg.Larris måtte vente ute

Langåpent idag.Drittver,snøa og folk overalt.Å finne parkering var ei mare…

Men når ein må vente før ein kjøyrer så har ein ikkje så mykje valg.

Fått kjøpt litt julepresanger.Ingen tilbud på dei,men sto på ynskjelista:-)

Sikre meg mens det endå er å oppdrive:-)

Kjøpte blomster til meg og mamsen fordi vi fortjener det:-)

Vi kom oss no både opp og ned.Kva medtraffikantane seier om oss det veit vi ikkje og det er mindre nøye

Gjorde vårt beste både eg og Larrisen:-)…

Har laga meg mat,tulla eg inn i teppe og skal nyte roa;.)

Sånn småfrostige av heile greia

 

Ha ein fin fredagskveld

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg