Farsdag….

Litt rart denne farsdagen

Gjekk inni butikkane idag, der det var plakater overalt som minna om farsdag…

Ikkje måte på kva dei meinte vi burde kjøpe..I tillegg til alt anna..

 

Første året eg ikkje har nokon far å kjøpe noko til…

Kjende det var ein rar følelse i magen…

Hadde meg ei lita minnestund for meg sjølv

Kjøpte blomster til mamma eg:-)

Ho fortjener det:-)

og så til meg sjølv såklart:-)

Ellers så orka eg ikkje gå i det folkehavet

Men slik er livet.

Ingen veit kva som ventar rundt neste sving

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg