Lørdag:-)

No har gamla funne roen i sofaen

Lørdagskveld.Litt småsnufsen kjenner eg

Hærleg å berre sige ned og kjenne på roa

Litt småsurt, så er kos med fyr i ovnen og levande lys:-)

Vore eintur på sjukeheimen.Kos på eldrekafe:-)Mor mi syns eg trengde litt husforandring og ho har sikkert rett i det

Flott tiltak av helselaget

Salg av kaffi og kaker.Mykje folk og god stemning:-)

Uheldigvis så var eg på butikken:-)Fristelsen for å kjøpe endå meir søtsaker var jo ikkje å overvinne:-)

Kunsten å kose seg den har eg i rikeleg mon:-)

Vorte litt lite tur dei siste dagane…

Var ein småtur i dag tidleg,men burde tatt ein til…Vert iallefall ikkje ikveld

Der går grensa:-)

Tenkte eg skulle prøve strikke litt.Øve armen på dei små bevegelsane.)

Ikkje rare trimmen men tidsfordriv.Eg kjeder meg:-)

Ha ein skikkeleg triveleg laurdagskveld:-)

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg