Nei,nei og atter nei

Ser ut glaset og tenkjer…
Kjem ikkje på tale
Vore flink eg…til å gå tur..
Slenge på armen i all slags ver..

Idag har eg rett og slett ikkje lyst
Skikkeleg drittver ute…

Fyrt i ovnen…kokt meg kaffi..
Sett meg i sofaen.

Fått meg varmepumpe…
Og ny straummålar…
Seier ikkje meir..
Fekk straumrekning igår..
Skulle tru eg dreiv hotell…

Idag er eg berre stiv og støl og småforkjøla..
Trur han på snart 90 såg sprekeste ut enn eg..
Får ta meg ihop..

Her ringer det ei dame frå Trøndelag og vil bestille taxi ..fleire ganger…Hjelp så lite

Driv ikkje med denslags eg og Larrisen

Får prøve å vere ei rose eg og…
Om ei litt avblomstra ei😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg