På reservetanken

I grunnen ein fin tittel som kan brukast til mangt.
Føler eg er litt der idag.

Orkar ingenting
Mangler ikkje lesestoff men er ikkje i lesemodus.

Men har då fått meg halvvegs gjennom reservetanken😊
Er nok fordi eg les om plassar og folk eg kjenner.
Ja ikkje alle då…

Kjenner eg mangler frisk luft..
Vurderer om eg allikevel bør trosse veret…
Finne fram viljen og regnklærne og labbe i veg.. ..
Uff…

Dagens høgdepunkt er middag hos naboen…
Raspeballer❤

Så burde nok labbe laus…
Men er eit helsikes ver…

Er ikkje glad i hausten….
Men den vert nok ikkje bedre eller går fortare om eg sturer😊

Lenge leve humoren😊

God torsdag vidare

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg