Skitt lagå

Som de ser…
Stemmer ikkje heilt den der
Ut på tur..aldri sur.

Ikkje nett smilerynker på denne dama..
Men kom meg no ut..
Vart berre veldig svolten etterpå..

Må finne på noko å gjere på trur eg..
Denne sofasporten eg driv med no gjer meg berre breiare over reva
.. .men det var denne tiltakslysta…

Kanskje eg skulle ha rydda ein plass.. .rimelege muligheiter..
Aldri vore ordensmenneske..

Ute vaskar Vårherre med høgtrykkspylar så der er det ikkje verande

Nei…dette her går ikkje😙

Ned i kjellaren med gamla…starter der trur eg

3 kommentarer
    1. Godt å komme seg ut en tur innimellom skirenn og annen vintersport på TV. Selv sitter jeg i sofan, og har lagt arma på puta. På bordet ved siden av meg har jeg kaffekoppen, vannflaska og mobiltelefonen. Kjenner allerede i dag at jeg savner å kunne ta en lørdagstrening, men jeg må vente med bilkjøing til neste fredag fordi det må gro inni hånda.
      Skal få til en treningsøkt neste uke, og da tar jeg bussen til fysioterapeuten hvor jeg trener. Bussen stopper nesten utenfor.
      Ønsker deg en kjempefin og god lørdag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg