Larris og gamla

Vi er litt av eit par..
Idag testa vi piggdekk.
Kom oss no på trening..
Dvs Larris fekk trene på å køyre med gamla og eg fekk trene hos fysio..

Gjekk ikkje fort.. .men kom no fram

Rusla meg ein tur i fineveret
..gjorde godt..

Har mekka ihop ein lasagne
Ære vere Toro og Bunnpris😙
Til å med laga salat…
No vart middagsgjester seine…
Eg tok meg ein bolle😉
Mat må ein ha..

Så får eg sette inn lasagnen når ein av dei nærmar seg😉

Retteleg overgått meg sjølv.
 

Vert nok mat om ikkje så lenge😙

71grader nord ikveld og allting.
Berre velstand

Så lysa er kveikte og fyr i ovnen..
Musene kan jo ikkje fryse må vite…

5 kommentarer
    1. Lasagne er jo kjempegodt da! Prøvde å lage lavarbolasagnen med squarsh istedet for pastaplater. Den ble kjempegod! Anbefales på det varmeste 🙂
      Kjempefine bilder 🙂
      Savner å trene jeg også, og jeg er rastløs når jeg ikke får trent. Formen med nyoperert hånd er bedre, og i natt sov jeg hele natten uten smerter 🙂 Hvis det fortsetter slik kan jeg ta en treningsøkt på fredag.
      Ønsker deg en kjempefin tirsdagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg